Monday, September 22, 2008

LINDA ONN DISEBALIK FFM 21

Festival Filem Malaysia ke 21 berlangsung pada 9 Ogos 2008. Linda mengacara bersama Bob Lokman. Satu tugasan yang mencabar tetapi Linda dah mengacarakan FFM dua kali sebelum ini,jadi pengalaman lalu membantu sedikit sebanyak dalam persembahan. Linda dah mencuba yang terbaik dan pasti akan datang mampu buat lebih baik lagi... Maaf kalau ada terkurang ye.

Tengok ah gambar-gambar kat bawah ni. Di sebalik tabir FFM.. Make up ditaja oleh Puan Lova dari SILVANA ULTIMATE. Baju oleh JOVIAN MANDAGIE (thanks dear for the beautiful dress) dan aksesori dari KORLOFF.

Gambar ni , baru habis FFM , tunggu kereta sampai...kawan drive....nak balik....dah tak larat daaa...tapi posing tetap boleh.. hehe..

Ni pulak , hari sebelum FFM... rambut lain plak...hehe...
Jap eh... buat rambut jap..
praktis....praktis....banyaknya nak ingat....

Gambar bawah - His name is Man...Bob Lokman... Macam James Bond lah bang... i like !!

Kat bawah ni... Hari acara FFM 21....ini bukan cubaan lagi,,,,,ini yang betullllll....Cubaaaaaann....

Jovian , thank you for the hard work , bro... Haaa...inilah dia JOVIAN MANDAGIE...Pereka fesyen terkenal. Linda dan Jovian fitting baju ni banyak kali tau....sampai pukul 3 pagi. Nasib baik takde makhluk Allah yang 'mengganggu' lagi di saat-saat akhir...Alaaa...macam kes kat L.A dulu... Alhamdulillah shukur... :-)